onsdag 9 maj 2012

Fado

Det handlar inte om att gilla läget
det handlar om att älska -ändå

3 kommentarer:

  1. det är så fint att du faktiskt följer min blogg. som om den vore så spännande att man måste följa den.
    men det du skriver är helt ojojoj bara så himla himla bra. liksom det här! /radha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din blogg är väldigt elegant och pregnant. Som eteriskt bly. Hade jag bara kunnat kommentera hade jag gjort det. Men ibland är det bra att inte få respons så det inte blir så att responsen skriver bloggen liksom... Ah, nu ser jag man kan kommentera, vissa inlägg iallfall. Ska göra det när jag kommer hem från Portugal så jag slipper klippa och klistra med åäö
      Tack så mycket Radha. Verkligen.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera